chren80, Sull, 1 utilisateur anonyme et 23 utilisateurs inconnus nã©oprene Invité | Citation :
Pink Peugeot 206
Turkey - Mel Müzik SISTEMLERI
What a crazy 206 ! First thing when you take a look at the car is the outside tuning section. It blows your eyes. Crazy color, amazing painting job, big chrome weels, new hood, front and back lights, tuning parts everywhere... Great job ! This is a 100% tuning car.
But the best is still inside... The fiberglass is made like nowehere else ! Take a look at the door panels, take a look at the back, at the dash (with incorporated tweeters!!!)... Totaly amazing job ! This is a real show car ! Only few available on earth !
The sound system is also on line with the car spirit ! No back seats, four Extreme subs that gonna blow your head, four M1 amps (more than 3000W rms just for the subs). M1 3 way speakers at the front, same at the back... This is rock’n’roll...
Congratulation to Harun Ertekin (Managing director of Mel Muzik) for the fantastic job and for the great promotion of Macrom.
|
 |
mika Sonido Sound | les panneaux de portes sont class
mais l'emplacement du medium n'est pas top je trouve |
thibault | Franchement, j ai jamais ecouté ce genre d install (totally fibre), mais mon instint basic me laisse penser que le rendu doit etre special.
je dis çà parce que je crois que le revetement interieur de l habitacle doit avoir une mega importance non? En hifi domestique on essaye toujours de casser les surfaces reflechissante en mettant moquette, tapis, tentures, rideaux epais ou autres.
Dans ces caisses je doute que l "ambiance"soit feutrée.
A ceux qui ont deja ecouter ce genre d install, une seule question: Me trompe-je? |
nã©oprene Invité | déjà écouté, voire malheureusement même jugé
c'est effectivement assez... space :? |
KomA | Je croyait que c'etait ta nouvelle 206.
Je me demandait comment ta boite avait pu te faire rouler dans un truc pareil. A moins que tu ais vraiment fait une grosse betise ! |
poloblue | tu vend des string maintenant ma grosse louloute  |
lapinou | tout en macrom, magnifique 8) |
|
|